..all about her preps to become a bride…

Photographer Issue March 16, 2010

Filed under: photographer — nurathiah84 @ 12:41 PM

Bukan senang nak cari photog yang berkenan di hati. Bukan ape, sebab majlis akan diadakan dalam minggu cuti sekolah kan, mestilah kamu, kamu, kamu semua dah booked awal2.. slot pon dah penuh. Sobs. Inilah antara satu sebab kenapa saya tak suke majlis diadakan pada minggu cuti sekolah. Tapi, haruslah mendengar dari semua pihak, dan seterusnya setuju aje dengan semua pihak walaupun dalam hati, hmmm. Tak kan ada yang nak layan punya. Haha.


Apa melalut. Straight to the point terus senang. I minat dengan salah seorang ahli CS nih. Nama adalah dirahsiakan. Nanti tak surprise la kan. Hah-hah-hah-. So, da bermessage dengan die thru fb, dan alih-alih die minta num fon saya untuk call bile sesenang nanti. Big problem sebab saya tak pernah berdiskusi dengan mane-mane vendor melalui phone call. Saya kan pemalu. Nanti berdebar. Cakap gugup-gagap macam mana. Ha-ha.

Memang ada ye yang suka berdiskusi melalui phone call?
Perlu atau tak saya beri num fon?
Sesiapa pernah deal with CS team?
 

Leave a Reply

