..all about her preps to become a bride…

.Pening perihal baju tunang. March 2, 2010

Filed under: engagement,outfit — nurathiah84 @ 4:28 PM
Arghhh!!!
Masih belom finalize dengan siapa nak tempah baju tunang-ku. Sobs sobs. Bukan hape, sebab Unaisah dah fully booked. So, down seketika. Ahaha. Tiada kene mengena, padahal. Masih pening dengan design. Tapi, sedikit-sedikit dah ada gambaran ape yang nak. Itu ini semua. Hoh. Tamak. Hikhik.

Saya mahu seperti di bawah:


Kurung moden semestinya.


Ada butang-butang bulat sikit dekat bahagian atas. Dan butang-butang bulat dekat bahagian pergelangan tangan. Over, banyak butang pulak rasa. =P

Kain mahu seperti kain Unaisah. Fabric jugak mahu chiffon. Lepas tuh cukuplah buat lace patches dan manik-manik ke kan. Simple sahaja.

Ini semua hasil kerja dari Syomir Izwa. Diambil dari facebook beliau. Macam nak pergi jumpa Syomir dan tanya harga. Tanya aje la dulu. Heh.

Agak-agak Dzull De’ Classique bisa jahitkan baju macam ni tak? Kalau tak, I nak hantar baju kat Auntie Jenny aje la. =P

Pictures credited to: Syomir Izwa

**P/s: My friend tempah baju reception die dari Salikin Sidek. Harga cuma dari RM500. Tambah lace tambah lagi la duitnyer. Agak-agak, Salikin Sidek boleh buat baju macam syomir ni tak? Ngee.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s